مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1395 ساعت 19:152017-01-17بين الملل

درگیری شدید ارتش سوریه با داعش در محوطه فرودگاه


منابع میدانی حاضر در دیرالزور خبر می دهند که با وجود کاهش دامنه درگیری ارتش سوریه و عناصر داعش در دیرالزور، اما بعد از ظهر نیروهای سوری پاتک خود را در مناطق مختلف این شهر آغاز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، منابع میدانی امروز صبح خبر دادند که درگیری شدیدی در شرق شهر دیرالزور میان نیروهای سوری و عناصر تروریستی وجود داشته ولی در عین حال از شدت درگیری در نزدیکی فرودگاه و جنوب شهر کاسته شده است.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) امروز بعد از ظهر گزارش داد که جنگنده های سوری در اطراف این شهر دامنه حملات خود را گسترش دادند و در جریان آن شماری از تروریتسهای داعش کشته و زخمی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسانا، بیشتر حملات هوایی سوریه بر مواضع داعش در منطقه الثرده و اطراف هنگ 137 و فرودگاه این شهر متمرکز است.

ارتش و نیروهای مسلح سوریه روز گذشته با عناصر داعش در راه منتهی به فرودگاه و دروازه جنوبی دیرالزور و محور الثرده درگیر شدند که در جریان آن 18 تروریست از پای درآمدند.

درگیری شدید ارتش سوریه باعناصر داعش در محوطه فرودگاه و قبرستان دیرالزوردر همین راستا، شبکه الاخباریه سوریه نیز گزارش داد که هم اکنون (لحظه تنظیم خبر) در منطقه گورستان دیرالزور نیروهای سوری شدیدا با عناصر داعش درگیر هستند و نیروهای مقاومت موفق شدند یک خودروی وابسته به تروریستها را منهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری شدید ارتش سوریه با داعش در محوطه فرودگاه

درگیری شدید ارتش سوریه با داعش در محوطه فرودگاه