مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1395 ساعت 19:062017-01-17سياسي

مسؤول انتشارات جهاد دانشگاهی اردبیل: کتاب طبیعت درمانگر و نعمت های شفابخش منتشر شد


مدیرمسؤول انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: به همت این مرکز انتشاراتی کتاب طبیعت درمانگر و نعمت های شفابخش در قالب دایرهالمعارف گیاهان دارویی به انضمام اسامی محلی منتشر شد.

- مهران محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: این کتاب پس از سه سال مطالعه توسط محمود خروشی، ماهرخ سپهوند و اصغر پورحسن از کارشناسان بخش کشاورزی به رشته تحریر در آمده است تا راهنمای خوبی برای فعالان حوزه گیاهان دارویی باشد.

وی با بیان اینکه این کتاب مورد حمایت مرکز رشد گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی اردبیل بوده است، گفت: به روز و جامع بودن مطالب از نقاط قوت کتاب است که دارای آموزه های دینی و مذهبی هم سنخ با کشور ما بوده و اسامی محلی نیز برای هر مورد قید شده است.

مدیرمسؤول انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل یادآور شد: در کتاب حاضر سعی بر آن شد که به تشریح گیاهان دارویی و نعمت های خداوندی به تفکیک نام علمی، ترکیبات شیمیایی و آلی، خواص دارویی و عوارض جانبی آنها برای استفاده بهتر و آگاهانه تر از گیاهان دارویی و علم طب سنتی پرداخته شود.

محمدی اظهار کرد: مولفان تلاش کردند کتاب هم از لحاظ طب سنتی اسلامی در برگیرنده مطالبی مفید و هم از نظر علمی و عملی دارای سخنانی کاربردی باشد و به همین منظور گام به گام علم پزشکی نوین به خصوص طب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤول انتشارات جهاد دانشگاهی اردبیل: کتاب طبیعت درمانگر و نعمت های شفابخش منتشر شد

مسؤول انتشارات جهاد دانشگاهی اردبیل: کتاب طبیعت درمانگر و نعمت های شفابخش منتشر شد