مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1395 ساعت 18:312017-01-17اجتماعي

عضو شورای شهر کرج: نخبه پروری از مهمترین نیازهای امروز جامعه است


نخبه پروری از مهمترین نیازهای امروز جامعه است.

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرج، میرابراهیم صدیق عصر امروز در نشست اعضای شورای شهر با مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه استان البرز برای رسیدن به توسعه و پیشرفت نیازمند توجه است افزود: یکی از مهمترین راهکارهای رسیدن به توسعه و پیشرفت نخبه پروری و استفاده از استعدادهایی است که می تواند ما را در رسیدن به بسیاری از برنامه ها یاری دهد.

وی ادامه داد: در این راستا باید جایگاه نخبه پروری را در جامعه بیش از پیش نهادینه کرده و از مسؤولان در دستگاه های مختلف بخواهیم که این استعدادها در استان معرفی شوند.

عضو شورای اسلامی کرج با اشاره به اینکه مرکز استعدادهای درخشان در این استان نیز باید فعالیت های خود را در البرز ارتقا یابد، تأکید کرد: مرکز استعدادهای درخشان در استان البرز تاکنون اقدامات موثری را در راستای شناسایی نوجوانان و جوانان مستعد در این استان انجام داده است.

میرصدیق پرورش استعدادهای درخشان را برای رسیدن به توسعه و پیشرفت مهم خواند و بیان داشت: برای شناسایی این افراد باید از مدارس آغاز کنیم و با فراهم کردن بسترهای لازم استعدادهای دانش آموزان را شناسایی و در مسیر پرورش آنها حرکت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو شورای شهر کرج: نخبه پروری از مهمترین نیازهای امروز جامعه است

عضو شورای شهر کرج: نخبه پروری از مهمترین نیازهای امروز جامعه است