مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1395 ساعت 18:252017-01-17اقتصادي

توجه ویژه برند گیاهی شون به محیط زیست


مدیرعامل شرکت آریان کیمیا تک با اشاره به نزدیکی 29 دی ماه مصادف با روز هوای پاک گفت: این گروه صنعتی توجه ویژه ای به محیط زیست دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، نشست خبری معرفی محصول جدید شون برگزار و محصول کرم گیاهی آنتی پولوشن یا محافظ پوست در برابر آلودگی هوای شون معرفی شد.

علیرضا کیانی مدیرعامل شرکت آریان کیمیا تک در این نشست با اشاره به نزدیکی 29 دی ماه مصادف با روز هوای پاک گفت: این گروه صنعتی توجه ویژه ای به محیط زیست دارد؛ برای نمونه با توجه به اینکه کیسه های تبلیغاتی سهم قابل توجهی در معرفی محصولات دارند، برند شون با وجود هزینه بیشتر اقدام به پخش کیسه ها و پاکت های پارچه ای کرده است.

عضو هیات مدیره انجمن صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی ایران افزود: این مجموعه از سال 1381 فعالیت خود را در منطقه آزاد سلفچگان آغاز کرد که در حال حاضر دو هزار پرسنل دارد و محصولاتی در قالب چهار برند شون، نئودرم، مای و کالیستا به بازار عرضه می کند.

وی با اشاره به اینکه این کارخانه در ایران و منطقه مدرن ترین کارخانه در حوزه خود محسوب می شود، بیان کرد: محصولات این برند در هشت هزار داروخانه و 17 هزار گالری آرایشی بهداشتی در حال فروش است.

مدیرعامل شرکت آریان کیمیا تک درباره برند گیاهی شون گفت: محصولات این برند از عصاره گیاهان و میوه ها تولید می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه ویژه برند گیاهی شون به محیط زیست

توجه ویژه برند گیاهی شون به محیط زیست