مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1395 ساعت 18:252017-01-17اجتماعي

به مساله گرد و غبار خوزستان باید مسئولانه تر نگاه شود


معاون عمرانی استانداری خوزستان با تأکید بر لزوم نگاه اجرایی به طرح های جامع و عملیاتی مقابله با ریزگردها گفت: متاسفانه خوزستان با همه پتانسیل ها و بزرگمردانی که دارد، - اسیر بی تدبیری ها و همچنین اسیر بازی های طبیعت است که خودمان نیز در آن شریک هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، فرامند هاشمی زاده در کارگروه گرد و غبار که امروز(28 دی ماه) در سالن استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: باید یک کمیته کارشناسی متشکل از نمایندگان مرکز تحقیقات سازمان جهاد کشاورزی، دانشکده کشاورزی دانشگاه شهید چمران اهواز، اداره کل منابع طبیعی، اداره کل حفاظت محیط زیست، اداره کل هواشناسی، سازمان آب و برق، سازمان هواشناسی، ستاد مدیریت بحران و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز جهت بررسی طرح های مهار و مقابله با ریزگردها تشکیل شود.

وی افزود: این کمیته باید طرح های ارایه شده را بررسی کند و در نهایت طرح های مورد تایید را به صورت پایلوت برای اجرا به موسسه جهاد نصر معرفی کند.

14 مرکز و کانون تولید ریزگرد در استان خوزستان مشخص شده که باید اراضی این کانون ها برای اجرای پایلوت طرح ها در اختیار شرکت های ارایه دهنده طرح ها قرار بگیرد.

معاون عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به اعلام آمادگی موسسه جهاد نصر مبنی بر حمایت از اجرای طرح های مهار و مقابله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مساله گرد و غبار خوزستان باید مسئولانه تر نگاه شود

به مساله گرد و غبار خوزستان باید مسئولانه تر نگاه شود