مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1395 ساعت 18:102017-01-17بين الملل

جوانان آمریکایی از آینده خود در دولت ترامپ نگران هستند


یک نظرسنجی در آمریکا نشان داد، جوانان آمریکایی نسبت به دولت دونالد ترامپ شدیدا بدبین بوده و از میان آنها جوانان گروه های اقلیت نظیر لاتین تبارها، - آسیایی تبارها و سیاه پوستان نگرانی بیشتری درباره آینده شان در چهار سال دولت ترامپ دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، این نظرسنجی از سوی شرکت "جن فوروارد" و در میان جوانان بالغ آمریکایی در رده سنی 18 تا 30 سال انجام شده است.

بر اساس این نظرسنجی جوانان آمریکایی بیشتر انتظار دارند که وضعیت شان در پایان دوره چهار ساله اول دولت دونالد ترامپ بدتر شده باشد.

همچنین اکثر این جوانان آمریکایی عقیده دارند ترامپ در آمریکا بیشتر از اتحاد، تفرقه به وجود خواهد آورد؛ درصد جوانانی که معتقدند ترامپ تفرقه ایجاد می کند 60 درصد و کسانی که معتقدند ترامپ اتحاد ایجاد می کند 19 درصد بوده است.

52 درصد از جوانان سفیدپوست، 72 درصد از جوانان لاتین تبار، 66 درصد از جوانان آسیایی تبار و 70 درصد از جوانان سیاه پوست آمریکایی معتقد هستند که ریاست جمهوری ترامپ موجب شکاف و تفرقه بیشتر در آمریکا خواهد شد.

این نظر سنجی که برای اولین بار در نوع خود انجام شده توجه ویژه ای به جوانان و اقلیت های آمریکایی نشان داده است و مشخص می کند که چطور نژاد و قومیت به دیدگاه های یک نسل جدید شکل می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان آمریکایی از آینده خود در دولت ترامپ نگران هستند

جوانان آمریکایی از آینده خود در دولت ترامپ نگران هستند