مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1395 ساعت 17:052017-01-17سياسي

یکی از اهداف بزرگ ما در مسأله برجام ایجاد اشتغال برای جوانان بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین روحانی در بخش دیگری در نشست خبری خود در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر راه حل دولت برای جلوگیری از تندروی هایی چون ایجاد زمزمه هایی مبنی بر رد صالحیت رییس جمهوری در انتخابات آتی و جلوگیری از حضور شخصیت هایی چون .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین روحانی در بخش دیگری در نشست خبری خود در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر راه حل دولت برای جلوگیری از تندروی هایی چون ایجاد زمزمه هایی مبنی بر رد صالحیت رییس جمهوری در انتخابات آتی و جلوگیری از حضور شخصیت هایی چون سیدمحمد خاتمی در مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی چیست؟ اظهار کرد: آیت الله هاشمی یک شخصیت بزرگ نظام ما بودند و جای خالی ایشان به نظر من هیچ وقت پر نمی شود، ایشان مصداق روایات دینی ما هستند که می گوید وقتی یک آدم بزرگ از دنیا برود جای او هرگز پر نمی شود.

وی افزود: از لحاظ شخصیتی جای آیت الله هاشمی چون شهید بهشتی و شهید مطهری خالی است، اما امیدواریم همه تلاش کنیم که تا حدی که ممکن است در راه آن مرد، کوشا باشیم.

روحانی در پاسخ به بخش دیگری از سوال ایلنا مبنی بر وجود زمزمه هایی برای رد صلاحیت رییس جمهوری در انتخابات 96، اظهار کرد: ما را با شورای نگهبان دعوت نیاندازید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از اهداف بزرگ ما در مسأله برجام ایجاد اشتغال برای جوانان بود

یکی از اهداف بزرگ ما در مسأله برجام ایجاد اشتغال برای جوانان بود