مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1395 ساعت 14:402017-01-17حوادث

باند توزیع سلاح و مهمات در استان های ایلام و کرمانشاه منهدم شد


در چند روز گذشته باند توزیع سلاح و مهمات در استان های ایلام و کرمانشاه منهدم شد.

- باند توزیع سلاح و مهمات در استان های ایلام و کرمانشاه منهدم شد " فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در چند روز گذشته باند توزیع سلاح و مهمات در استان های ایلام و کرمانشاه منهدم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" مرکز ایلام؛ سردار نورعلی یاری امروزدر جریان بازدید معاون سیاسی، امنیتی استاندار از مرکز پلیس فتا گفت: با تلاش نیروهای متخصص پلیس فتا این باند که به صورت گسترده اقدام به تهیه و توزیع سلاح و مهمات در فضای سایبری داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

وی از کشف 97 درصدی پرونده ها در پلیس فتای استان در 9 ماه گذشته از سال جاری خبر داد و افزود: عمده این پرونده ها برداشت های غیرقانونی از حساب های بانکی بوده است.

سرهنگ علی جمالی رییس پلیس فتا استان ایلام نیز با بیان اینکه پیشگیری از جرم از اولویت های پلیس فتا است افزود: به این منظور و با برنامه ریزی های صورت گرفته آموزش های همگانی برای تمامی مدارس، دانشگاه ها، دستگاه های اجرایی و مساجد در سطح استان انجام می گیرد.

وی از اعلام آمادگی برای برگزاری کلاس های آموزش همگانی در سطح استان خبر داد و گفت: پلیس فتا با کادری مجرب برنامه های خود را با رویکرد کاهش جرائم سایبری و آگاه سازی جامعه تدوین کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند توزیع سلاح و مهمات در استان های ایلام و کرمانشاه منهدم شد

باند توزیع سلاح و مهمات در استان های ایلام و کرمانشاه منهدم شد