مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1395 ساعت 14:102017-01-17فناوري

امضای تفاهم نامه همکاری همراه اول و قوه قضاییه


به منظور پیشگیری از وقوع جرائم مرتبط با تلفن همراه، تفاهم نامه همکاری بین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و اپراتورهای تلفن همراه کشور منعقد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، به منظور همفکری، همکاری و گسترش پیشگیری از وقوع جرایم ناشی و مرتبط با سیم‎کارت های تلفن همراه، تفاهم نامه همکاری بین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل منعقد شد.

تولید و پخش محتوای پیشگیرانه رسانه ای نوشتاری، صوتی و تصویری ، ترغیب مشترکان به استفاده ادواری از سامانه استعلام تعداد خطوط مشترکین تلفن همراه جهت شناسایی سیم کارت های فعال بدون اطلاع مالک و ارتقای سطح فرهنگ و آگاهی عمومی در استفاده از خدمات تلفن همراه سه موضوع اصلی است که در تفاهم نامه بین معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و اپراتورهای تلفن همراه بر آن تاکید شده است.

مهندس وحید صدوقی، مدیر عامل همراه اول در این مراسم به توسعه قابل توجه شبکه های تلفن همراه در کشور اشاره کرد و گفت: به علت تنوع و افزایش خدمات این شبکه ها، احتمال بروز سوء استفاده هم افزایش می یابد.

در همین خصوص با کلاهبردارانی روبرو هستیم که حتی تحصیلکردگان را هم به روش های متفاوت، فریب می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری همراه اول و قوه قضاییه

امضای تفاهم نامه همکاری همراه اول و قوه قضاییه