مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1395 ساعت 04:262017-01-17سياسي

ژست اپوزیسیونی روحانی برای انتخابات/ جدول توییت های روحانی


با این وجود به نظر می رسد با توجه به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری 96 و عملکرد تقریبا هیچ دولت در سالهای گذشته باید منتظر هجمه دیگری توسط دولتمردان و رییس جمهور به سایر قوا و نهادهای انقلابی باشیم تا با استفاده از آن بتوانند حداقل مقداری ژست اپوزیسیونی .

- با این وجود به نظر می رسد با توجه به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری 96 و عملکرد تقریبا هیچ دولت در سالهای گذشته باید منتظر هجمه دیگری توسط دولتمردان و رییس جمهور به سایر قوا و نهادهای انقلابی باشیم تا با استفاده از آن بتوانند حداقل مقداری ژست اپوزیسیونی به خود گرفته تا با این تدبیر(!) به ریاست جمهوری دوره دوازدهم دست یابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو،، بگو مگو ها و کشمکش های اخیر روسای قوه مجریه و قضاییه در حالی طی هفته های گذشته ادامه پیدا کرد و بر شدت آن افزوده شد که با بررسی رفتار و سخنان حسن روحانی در 3 سال و نیم گذشته در مواجهه با سایر قوا می توان به نتایج جالبی رسید.

" ناکامی های دولت یازدهم در برآورده کردن خواسته های مردم همواره باعث شده است تا دولتمردان و علی الخصوص شخص رییس جمهور با روی آوردن به موضوعات فرعی و ایجاد کشمکش های بیهوده، به دنبال انحراف هرچند کوتاه مدت افکار عمومی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژست اپوزیسیونی روحانی برای انتخابات/ جدول توییت های روحانی

ژست اپوزیسیونی روحانی برای انتخابات/ جدول توییت های روحانی