مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 دی 1395 ساعت 03:052017-01-16فرهنگي

تلخی ها و خوشی های تصویرگر «هامون»


تورج منصوری که می گوید همیشه در هر فیلمی که بوده بیشترین لذت را برده است، ناتمام ماندن همکاری اش با علی حاتمی را تلخ ترین اتفاق دوران کاری خود می داند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دست اندرکاران سی وپنجمین جشنواره فیلم فجر به روال رسم چندساله ی این رویداد که در مراسم افتتاحیه از بزرگانی تقدیر می کنند، به تازگی اعلام کرده اند که امسال بزرگداشتی برای تورج منصوری که فیلمبرداری بسیاری از آثار شاخص سینمای ایران را از جمله هامون ، بانو ، جنگ نفت کش ها ، قارچ سمی ، مهمان مامان ، سنتوری و آواز گنجشک ها برعهده داشته است، به پاس یک عمر فعالیت سینمایی برپا می کنند.

تورج منصوری که اولین بار کار خود را با فیلم جاده های سرد مسعود جعفری جوزانی آغاز کرد و برای آن لوح زرین بهترین فیلمبرداری را از چهاردهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد، در گفت وگویی با ایسنا از خاطرات تلخ و شیرین خود در طول این سال ها سخن گفت و ابراز تاسف کرد که جدیدترین فیلمش در همکاری با تهمینه میلانی به جشنواره راه پیدا نکرد.

تختی ناتمام علی حاتمی؛ حسرتی بر دل فیلمبردار فیلم محاکمه در خیابان به بهانه همین بزرگداشت درباره ی ناخوشایندترین اتفاقی که در طول سال های کاری خود داشته است به ایسنا گفت: تلخ ترین چیزی که در این سال ها در سینمای ایران برایم رخ داد، ناتمام ماندن فیلم تختی به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلخی ها و خوشی های تصویرگر «هامون»

تلخی ها و خوشی های تصویرگر «هامون»