مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1395 ساعت 19:102017-01-16فرهنگي

/ در سینما چه خبر است؟/


حضور عوامل «جنجال در عروسی» در پردیس ملت،عدم تمدید جشنواره ی فیلم 100،برپایی هفته فیلم ترکیه در تهران،حضور «یک روز طولانی» در بلغارستان و.

- حضور عوامل جنجال در عروسی در پردیس ملت،عدم تمدید جشنواره ی فیلم 100،برپایی هفته فیلم ترکیه در تهران،حضور یک روز طولانی در بلغارستان و.

از حمله خبرهای سینما و تئاتر است.

بازیگران و عوامل فیلم جنجال در عروسی به کارگردانی سیدرضا خطیبی و تهیه کنندگی محمد احمدی فردا شب (28 دی ماه) به پردیس ملت می روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل روابط عمومی موسسه تصویر شهر، میرطاهر مظلومی، مرتضی ضرابی، نعیمه نظام دوست بازیگران فیلم جنجال در عروسی بهمراه دیگر عوامل آن روز سه شنبه 28 دی ماه ساعت 18 با مخاطبین آن در پردیس سینمایی ملت به دیدن فیلم می نشینند.

جنجال در عروسی محصول مشترک ایران و فرانسه است و تا کنون در جشنواره های متعدد بین المللی توانسته جوایزی را از آن خود کند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در یک مراسم عروسی کودکان را به محل برگزاری جشن راه نمی دهند و به کلبه ای در انتهای باغ تبعید می کنند.

بچه ها متوجه می شوند برگزارکنندگان مراسم قاچاقچی مواد مخدر هستند ، لذا تصمیم می گیرند تا جشن را به هم بزنند و این آغاز ماجراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/ در سینما چه خبر است؟/

/ در سینما چه خبر است؟/