مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1395 ساعت 16:562017-01-16اجتماعي

مدیر آموزش وپرورش چرداول: 95 درصد مصوبات شورای آموزش و پرورش چرداول محقق شده است


بیش از 95 درصد مصوبات شورای آموزش و پرورش این شهرستان با تلاش و پیگیری مسؤولان امر از جمله فرماندار شهرستان چرداول محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از ایلام، عباسعلی اولیایی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان چرداول اظهار داشت: بیش از 43 هزار متر مربع زمین طی امسال و سال گذشته برای ساخت مدارس و مکان های آموزشی در شهرستان چرداول تملک شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرداول گفت: بیش از 95 درصد مصوبات شورای آموزش و پرورش این شهرستان با تلاش و پیگیری مسؤولان امر از جمله فرماندار شهرستان چرداول محقق شده است.

وی افزود: کسب رتبه اول استان ایلام در پروژه مهر، رتبه اول ستاد گرامیداشت هفته معلم در استان ایلام و کسب رتبه برتر ستاد شاهد در استان ایلام به صورت پیاپی در سال گذشته و امسال گوشه ای از موفقیت های آموزش و پرورش این شهرستان بوده است.

اولیایی به طرح تشویقی برای سواد آموزی، بیسوادان اشاره کرد و گفت: هر فرد بیسوادی که در طرح سواد آموزی شرکت کند و موفق شود سواد را فرا گیرد، 10 میلیون ریال هدیه دریافت می کند.

وی تصریح کرد: حوزه آموزش و پرورش نهادی اجتماعی و موثر است که با هدف تعلیم و تربیت نیروی انسانی توانمند و رفع نیازهای جامعه در حوزه تعلیم و تربیت شکل گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر آموزش وپرورش چرداول: 95 درصد مصوبات شورای آموزش و پرورش چرداول محقق شده است

مدیر آموزش وپرورش چرداول: 95 درصد مصوبات شورای آموزش و پرورش چرداول محقق شده است