مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1395 ساعت 15:562017-01-16سياسي

دیدار علاءالدین بروجردی با نوری المالکی در بغداد


نوری المالکی معاون رییس جمهور عراق امروز در بغداد میزبان علاءالدین بروجردی بود و دو طرف درباره گسترش روابط تهران- بغداد گفت و گو کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، علاء الدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران در بغداد به دیدار نوری المالکی رفت و با وی به گفت و گو نشست کرد.

به نوشته پایگاه خبری السومریه نیوز، دفتر المالکی در بیانیه ای آورده است: المالکی امروز از علاءالدین بروجردی و هیأت همراه او در دفترش استقبال کرد.

این بیانیه می افزاید: در این دیدار روند روابط دو جانبه بین تهران و بغداد و راههای توسعه ی آن بررسی شد و همچنین مسائل سیاسی و امنیتی منطقه و جهان نیز مورد بحث قرار گرفت.

در این دیدار المالکی با تأکید بر اهمیت اقدام مشترک علیه تروریسم، گفت: پیروزی ها و موفقیت هایی که عراق بدست آورده حاصل جانفشانی نیروهای امنیتی و الحشد الشعبی ضد تروریسم است.

انتهای پیام/د http://fna.

ir/793BOP نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار علاءالدین بروجردی با نوری المالکی در بغداد

دیدار علاءالدین بروجردی با نوری المالکی در بغداد