مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1395 ساعت 15:502017-01-16اقتصادي

بزرگترین رویداد صنعتی و معدنی استان یزد در شرف وقوع


دومین نمایشگاه صنعت و معدن استان یزد به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای صنعتی و معدنی این استان از سی ام دی ماه در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی یزد گشایش و تا سوم بهمن ماه نیز ادامه خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیمان سرداری مدیر اجرایی این نمایشگاه با اشاره به استقبال صاحبان صنایع و معادن استان های مختلف کشور برای شرکت در این نمایشگاه، گفت: این نمایشگاه با هدف ارائه قابلیت ها و توانمندی ها و سوق دادن شرکت ها به سمت بازارهای گسترده تر فعالیت خود برای دومین دوره در استان صنعتی یزد برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که برگزاری این نمایشگاه هم چنین فرصتی برای صنعت گران خلاق برای معرفی آخرین محصولات خود به قطب های عمده صنعت کشور است، ادامه داد: این نمایشگاه با حمایت و هدایت شرکت نمایشگاه های بین المللی یزد، سازمان صنعت معدن و تجارت استان، سازمان نظام مهندسی معدن، خانه صنعت و معدن استان یزد، سازمان مدیریت صنعتی یزد و شرکت شهرک های صنعتی یزد برگزار می شود.

سرداری ساعت بازدید از این نمایشگاه را نیز 15 تا 21 اعلام کرد و افزود: در این نمایشگاه اقلامی از جمله انواع ماشین آلات و مواد اولیه صنعتی، انواع مواد مصرفی کارگاهای صنعتی، انواع جرثقیل و لیفتراک و بالابر، تجهیزات جوش و برش، صنایع فولاد و متالوژی و ریخته گری، معادن روباز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین رویداد صنعتی و معدنی استان یزد در شرف وقوع

بزرگترین رویداد صنعتی و معدنی استان یزد در شرف وقوع