مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1395 ساعت 15:402017-01-16بين الملل

وزیر خارجه فرانسه: اتحاد اروپا بهترین پاسخ به ترامپ است


وزیر امور خارجه فرانسه در واکنش به حرف های اخیر دونالد ترامپ درباره بریگزیت و اتحادیه اروپا گفت: بهترین پاسخ به این حرف های ترامپ تاکید اروپایی ها بر وحدت میان خود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، ژان مارک آیرو، وزیر امور خارجه فرانسه در اظهاراتی به هنگام ورود به یک نشست اتحادیه اروپا در شهر بروکسل نسبت به حرف های اخیر دونالد ترامپ، رییس جمهور منتخب آمریکا مبنی بر عالی بودن بریگزیت واکنش نشان داد و گفت: بهترین پاسخ به این حرف های دونالد ترامپ در این مصاحبه وحدت اروپایی هاست.

وی خاطر نشان کرد: این حرف های ترامپ نشان می دهد که چرا من با بی صبری منتظر رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه ای که قرار است جانشین جان کری شود، هستم تا بعد از روی کارآمدن با او دیدار کرده و درباره همه مسائل مهم مذاکره و بحث کنم.

او از جمله این مسائل مهم را آینده روابط با روسیه، مساله اوکراین و توافق هسته ای با ایران خواند.

آیرو تاکید کرد: در حال حاضر مدیریت امور جهان بیش از هر زمان نیازمند روشمندی، مشاوره و رایزنی چندجانبه و نه بازگشت به ملی گرایی و خودمحوری است.

آیرو همچنین در اظهاراتی جداگانه گفت: فرانسوا اولاند، رییس جمهور فرانسه از بابت صرف نظر از کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری "پشیمان" است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه فرانسه: اتحاد اروپا بهترین پاسخ به ترامپ است

وزیر خارجه فرانسه: اتحاد اروپا بهترین پاسخ به ترامپ است