مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1395 ساعت 15:352017-01-16اقتصادي

افزایش بهره وری بنگاه های دولتی و خصوصی ضروری است


رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت: افزایش تولید و بهره وری بنگاه های اقتصادی در دستور کار ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" ، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی صبح امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

اسحاق جهانگیری با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازارایه شده در این جلسه در خصوص میزان رشد اقتصادی کشور در سالهای پس از انقلاب اسلامی، بر ضرورت افزایش بهره وری بنگاه های دولتی، عمومی و خصوصی و لزوم برنامه ریزی منسجم در این زمینه ، تاکید کرد.

رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی نقش بنگاه های بزرگ اقتصادی در رشد و توسعه کشور را خاطرنشان ساخت و خواستار تدوین چارچوب ها و ضوابط لازم برای واگذاری مدیریت این بنگاه ها به مدیران توانمند، مجرب و متخصص شد.

جهانگیری افزود: افزایش تولید و بهره وری بنگاه های اقتصادی در دستور کار ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی است و باید در این زمینه برنامه ریزی منسجم صورت پذیرد.

وی سپس با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازدبیرخانه ستاد از واگذاری طرح های عمرانی نیمه تمام به بخش خصوصی، بر رفع موانع پیش رو برای تسریع در واگذاریها تاکید و خاطرنشان کرد: با توجه به انتظار مردم در استانهای مختلف بویژه مناطق محروم کشور برای تکمیل طرح های نیمه تمام ضروری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بهره وری بنگاه های دولتی و خصوصی ضروری است

افزایش بهره وری بنگاه های دولتی و خصوصی ضروری است