مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1395 ساعت 15:052017-01-16اجتماعي

اعتیاد و اختلافات خانوادگی مهمترین عامل کودک آزاری در همدان


معاون امور اجتماعی بهزیستی همدان گفت: اعتیاد و اختلافات خانوادگی مهمترین عامل کودک آزاری در استان همدان به شمار می آید.

- جمشید شیران در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در حال حاضر اورژانس اجتماعی در شهرستان های همدان، ملایر، تویسرکان، نهاوند، کبودراهنگ و رزن در حال فعالیت است، افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه کودک آزاری می توانند با شماره گیری 123 آن را به اورژانس اجتماعی این شهرستان ها اطلاع دهند.

وی تصریح کرد: با اطلاع یافتن این اورژانس در محل موردنظر حاضر شده و در صورتی که خانواده آسیب جدی به فرزند رسانده باشد، پیگیری قضایی صورت می گیرد و اگر کودک آزاری این خانواده به سازمان بهزیستی محرز شود از طریق کانال مددکاری بهزیستی پیگیری شده و با حکم قضایی کودک در مراکز ویژه بهزیستی نگهداری می شود.

شیران ادامه داد: در سال 93 همایشی در این زمینه در همدان برگزار شد که از آن پس تماس های دریافتی این مجموعه چندین برابر شد چرا که حساس ‎سازی لازم درباره کودک آزاری در میان شهروندان انجام گرفت اما در سال 95 روند طبیعی داشته و نمی توان گفت شاهد افزایش کودک آزاری و یا کاهش آن در استان بوده ایم.

معاون امور اجتماعی بهزیستی همدان با تأکید بر اینکه رویکرد سازمان بهزیستی به ساماندهی فرزندان در میان خانواده و یا حتی بستگان است، افزود: تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتیاد و اختلافات خانوادگی مهمترین عامل کودک آزاری در همدان

اعتیاد و اختلافات خانوادگی مهمترین عامل کودک آزاری در همدان