مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1395 ساعت 14:302017-01-16اجتماعي

سند آموزش مدیریت بحران برای مردم یزد تدوین شده است


مدیر کل مدیریت بحران استان یزد با اشاره به ضرورت آگاه سازی اقشار مختلف جامعه در مورد نحوه مدیریت بحران، گفت: آموزش مدیریت بحران یکی از اولویت های اجرایی استان یزد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی هادی نسب در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که با حضور اسماعیل نجار معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران کشور در استانداری یزد برگزار شد، اظهار کرد: معضلات و نقاط بحرانی استان باید توسط جهادکشاورزی کارشناسی شوند.

مسئولان و دست اندرکاران مدیریت بحران شهرستان ها و مرکز استان کارشناسی کردن نیازهای استان را در دستورکار جدی خود قرار دهند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد خشکسالی ها، آتش سوزی در جنگل ها، حوادث جاده ای و ریلی، آلودگی آب و محیط، سرمازدگی، زلزله، آفات و امراض گیاهی، زمین لغزش، و ریزگردها، از جمله معضلات جدی استان یزد است.

هادی نسب در ادامه سرمازدگی در فروردین ماه، سیل در شهرستان های بافق، بهاباد و ندوشن، سرمازدگی بهاره محصولات کشاورزی، خشکسالی، طوفان شدید در استان، سندآموزش استان یزد در حوزه مدیریت بحران تهیه و تدوین شده و مقرر شد که به صورت پایلوت کشوری در یزد اجرا شود.

وی آگاهی اقشار عمومی جامعه در مورد چگونگی نجات خود در مواقع بحرانی یکی از اهداف تدوین سند آموزش مدیریت بحران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند آموزش مدیریت بحران برای مردم یزد تدوین شده است

سند آموزش مدیریت بحران برای مردم یزد تدوین شده است