مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1395 ساعت 14:112017-01-16فرهنگي

سروش جمشیدی: تیپ «قیمت» نظر خودم بود


تکه کلام «گل من» و صدا و نحوه صحبت کردن و کج راه رفتن «قیمت» نیز یکی از پیشنهادهای خودم بود که بعد از تایید کارگردان از آن استفاده کردم.

- بازیگر قیمت دورهمی گفت: تکه کلام گل من و صدا و نحوه صحبت کردن و کج راه رفتن قیمت نیز یکی از پیشنهادهای خودم بود که بعد از تایید کارگردان از آن استفاده کردم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سروش جمشیدی بازیگر تلویزیون در پاسخ به اینکه کار طنز در تلویزیون باید دارای چه ویژگی هایی باشد تا موفقیت کسب کند گفت: نکته ای که من خودم در کار به آن توجه می کنم به روز بودن است تا از اتفاقات و موقعیت ها و بداهه ها عقب نمانم.

شاید یکی از دلایلی که آقای مدیری همیشه در کارشان موفق بودند و خیلی وقت ها از زمان خودشان جلوتر بودند، این بوده که به عنوان کارگردان و ایده پرداز و بازیگر توانسته همزمان و یا حتی هر از گاهی جلوتر از زمانه خودش باشد.

وی با بیان اینکه زمانی کمدی کلامی باب بود و مردم را می خنداند، اظهار کرد: چند سالی است که کلام جایگاهی ندارد و شیوه اجرا و کمدی موقعیت بیشتر مورد توجه مردم قرار می گیرد.

جمشیدی با بیان اینکه قدیم خنداندن مردم آسان بود اما الان سخت می خندند، توضیح داد: بخشی از دلیل سخت خندیدن مردم به شرایط بر می گردد چراکه الان اگر توجه کرده باشید لطیفه تعریف کردن هم کم شده است چون مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سروش جمشیدی: تیپ «قیمت» نظر خودم بود

سروش جمشیدی: تیپ «قیمت» نظر خودم بود