مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1395 ساعت 13:562017-01-16حوادث

در سال جاری صورت گرفت کشف بیش از 28 تن مواد مخدر در فارس


در 9 ماه سال جاری 28 تن و 753 کیلوگرم مواد مخدر در این استان کشف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شیراز، سردار احمدعلی گودرزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به این که از کشفیات مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در استان فارس 897 کیلوگرم هرویین، 23 تن و 471 کیلوگرم تریاک، سه تن و 762 کیلوگرم حشیش و 676 کیلوگرم انواع مواد صنعتی و غیرصنعتی بوده است، اظهار داشت: در همین مدت 12 هزار قاچاقچی توزیع کننده و خرده فروش دستگیر و 73 باند منهدم، 62 خودرو توقیف و 219 تلفن همراه کشف و ضبط شده است.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش های انجام شده توسط مأموران نیروی انتظامی کشفیات مواد مخدر استان فارس در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف آدم ربابی در اواخر آذرماه سال جاری در شیراز خبر داد و افزود: شخصی با مراجعه به کلانتری اظهار می دارد که پسربچه 13 ساله ای به نام پارسا از جلو در منزلش توسط عده ای آدم ربا ربوده شده و بعد از نیم ساعت درخواست 500 میلیون تومان را می کنند.

گودرزی بیان داشت: بعد از عملیات اطلاعاتی توسط پلیس آگاهی آدم ربایان طی چند روز عرصه را از سوی مأموران نیروی انتظامی برخود تنگ دیدند و اقدام به رهاسازی پسربچه در یکی از خیابان ها می کنند، اما پلیس دست از اقدام برای دستگیری آدم ربایان برنداشته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سال جاری صورت گرفت کشف بیش از 28 تن مواد مخدر در فارس

در سال جاری صورت گرفت کشف بیش از 28 تن مواد مخدر در فارس