مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1395 ساعت 16:402017-01-15دانش

بازنگری دروس دانشگاهی هر 5 سال


معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بر اساس تصمیم 70 کار گروه متخصص، دروس دانشگاهی هر 5 سال بازنگری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"، مجتبی شریعتی نیاسر در حاشیه همایش توسعه همکاری های علمی ایران و اتریش که در سالن همایش های دانشگاه خوارزمی برگزار شد در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضع بازنگری رشته های دانشگاهی افزود: 2 هزار و200 برنامه درسی در رشته های مختلف و مقاطع آموزش عالی در نظر گرفته شد که تا سال 94 حدود 600 برنامه درسی مورد بازنگری قرار گرفت.

وی گفت: قدمت برخی از برنامه های درسی به 30 سال قبل بر می گردد اما خوشبختانه توانستیم بسیاری از دروس علوم انسانی و هنر بازنگری شود.

شریعتی نیاسر به مرحله دوم بازنگری دروس دانشگاهی اشاره کرد و افزود: مرحله دوم بازنگری دروس از سال 95 آغاز شد و هم اکنون مقرر شد دروسی که قدمت آنها از 5 سال بیشتر است بازنگری شود.

وی گفت: هم اکنون70 کار گروه مختلف برای بازنگری دروس در تمامی رشته آموزش عالی تعیین شد و براساس برنامه آموزش عالی دروس هر 5 سال مورد بازنگری قرار می گیرد.

شریعتی نیاسر در مورد درس موسیقی درمانی افزود: ما باید در برنامه های درسی نوآوری را مدنظر قرار دهیم و دروس باید اقبال عمومی داشته باشد، بنابراین کلیه دستگاه ها و سازمان ها باید نیازهای خود را مطرح کنند و برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری دروس دانشگاهی هر 5 سال

بازنگری دروس دانشگاهی هر 5 سال