مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1395 ساعت 16:112017-01-15دانش

ناگفته های افزایش 270 درصدی پذیرش دکتری دانشگاه آزاد


چند سالی است دانشگاه آزاد به صورت افسارگسیخته مسیری را طی می کند که نه عاقبت خوشی برای خودش دارد، نه برای سیستم آموزش عالی و جوان این مرزوبوم؛ - در این میان افزایش 270 درصدی پذیرش دوره دکتری دانشگاه آزاد با سؤالات بی پاسخ بسیاری روبه رو است.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو - یادداشت دانشجویی؛ در سال 93 بود که دانشگاه آزاد با افزایش 138 درصدی ظرفیت پذیرش دوره های کارشناسی ارشد و 271 درصدی دکتری خود خبرساز شد، در آن هنگام کارشناسان معتقد بودند که دانشگاه آزاد در پی توسعه تحصیلات تکمیلی است که این کار آغاز آن است.

این افزایش ظرفیت مورد انتقاد کارشناسان فراوانی قرار گرفت و زمینه ای برای پاسخگویی رییس دانشگاه آزاد در مجلس شورای اسلامی شد؛ افزایش ظرفیت مذکور باعث زمینه تأسیس 6700 کد رشته غیرمجاز را فراهم کرد.

افزایش ظرفیت در دوره دکتری موجب شد کلاسهای این مقطع با حضور 120 نفر نیز برگزار شود که انتقادات فراوانی را برانگیخت زیرا این موضوع را نقض صریح آیین نامه ها می دانستند؛ طبق قانون نسبت تعداد دانشجویان حاضر در کلاس های مقطع دکتری باید یک به هشت باشد که این دانشگاه استاندارد مذکور را نقض کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناگفته های افزایش 270 درصدی پذیرش دکتری دانشگاه آزاد

ناگفته های افزایش 270 درصدی پذیرش دکتری دانشگاه آزاد