مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 دی 1395 ساعت 12:162017-01-12سياسي

بایزید مردوخی: کپی بودن بزرگترین عیب برنامه ششم توسعه است


بیش از 40 شورا با حضور وزرا برای تدوین برنامه ششم توسعه برگزار شده است ولی بزرگترین عیب این برنامه، کپی از برنامه های توسعه ای گذشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سنندج، بایزید مردوخی پیش از ظهر امروز در جلسه مشترک کانون های مرکز هم اندیشی و توسعه استان که با موضوع کردستان در برنامه ششم در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مسائل مربوط به استان در تمام زمینه ها در قالب برنامه ششم توسعه بررسی کردیم و در یکی چند مورد نیز به نتایجی رسیدیم که شاید به سیاست های استان تبدیل شود.

مردوخی افزود: امید و هدف ما این بود که بتوانیم در قالب این هم اندیشی ها خواسته های مردم به صورت سازمان یافته به طرح و سیاست تبدیل شود.

وی با بیان اینکه برنامه ششم توسعه در حال حاضر در مجلس در حال بررسی است، گفت: دولت جلسات متعددی برای بررسی برنامه ششم داشته و چندین جلسه شامل 45 جلسه رسمی کمیسیون و 144 ماده و غیره در این راستا برگزار شده است.

مردوخی خاطرنشان کرد: متاسفانه برنامه ریزی توسعه ملی هرگز به استان ها اعتلاف نشده است و اسمی از استان ها در این برنامه ها برده نشده است.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی استانی اصلا در کشور ما وجود ندارد، گفت: خواسته بسیاری از دلسوزان نظام این بود که در برنامه ریزی های ملی نقش استان ها پررنگ تر دیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایزید مردوخی: کپی بودن بزرگترین عیب برنامه ششم توسعه است

بایزید مردوخی: کپی بودن بزرگترین عیب برنامه ششم توسعه است