مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1395 ساعت 09:412017-01-08بين الملل

انهدام «پل چهارم» موصل برای جلوگیری از پیشروی نیروهای عراقی


عناصر گروه تروریستی داعش در تلاش برای جلوگیری از پیشروی نیروهای عراقی در چارچوب عملیات موصل، اقدام به انفجار کردن «پل چهارم» این شهر بر روی رودخانه دجله کرد.

- عناصر گروه تروریستی داعش در تلاش برای جلوگیری از پیشروی نیروهای عراقی در چارچوب عملیات موصل، اقدام به انفجار کردن پل چهارم این شهر بر روی رودخانه دجله کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از آسوشیتد پرس ، در پی پیشروی های ارتش عراق در مرکز موصل و نزدیک شدن نیروهای آن به ردوخانه دجله، عناصر گروه تروریستی داعش اقدام به منفجر کردن پل چهارم این شهر کرد.

سرتیپ ستاد عبدالامیر یارالله فرمانده عملیات قادمون یا نینوا (نینوا ما می آییم)، عصر دیروز در کنفرانسی مطبوعاتی اعلام کرد، به دنبال پیشروی نیروهای یگان مبارزه با تروریسم و آزادسازی مناطق الاطباء اول و الاطباء دوم و پیشروی به سمت پل چهارم و تسلط بر تقاطع منتهی به پل، عصر امروز- شنبه- تروریست های داعش اقدام به انفجار پل چهارم کردند.

در همین راستا، جان دوریان سخنگوی ائتلاف ضد داعش، در توییتر خود نوشته است: عناصر داعش به یکی از پنج پل رودخانه شدیدا آسیب رسانده اند؛ اقدامی که به گفته این مقام نظامی نشان دهنده فروماندگی آن ها در ادامه شکست هایشان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام «پل چهارم» موصل برای جلوگیری از پیشروی نیروهای عراقی

انهدام «پل چهارم» موصل برای جلوگیری از پیشروی نیروهای عراقی