مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آذر 1395 ساعت 19:102016-12-19سياسي

غیر استاندارد بودن 63 درصد از ساخت و سازهادرکهگیلویه وبویراحمد


63 درصد از ساخت و سازهای مسکونی شخصی در کهگیلویه وبویراحمد مغایر با مصوب سازمان نظام مهندسی ساختمان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما "مرکز کهگیلویه وبویراحمد،مسئول نظارت عالیه ماده 35 اداره کل راه و شهرسازی در شورای فنی استان گفت: از 840 پلاک ساختمانی شخصی ساز در مراحل اسکلت ،سفت کاری و نازک کاری در استان بازرسی شد که 63 درصد صاحبان این املاک با تغییر در نقشه اولیه به صورت غیرمجاز اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کرده اند.

احمدی با اشاره به اینکه بیش از 600 پلاک از مجموع این پلاکها در یاسوج واقع شده اند افزود:در این شهر 86 درصد از ساخت و سازهایی که انجام شده غیراستاندارد و مغایر با نقشه مصوب اولیه بوده است.

وی گفت: از جمله ضوابط و مقرارت ملی ساختمان رعایت اصول فنی و نصب استاندارد آسانسور در ساختمانهای مسکونی است که در بخش بزرگی از این واحدها، این اصول رعایت نشده است.

معاون فنی و اجرایی سازمان برنامه و بودجه استان همچنین با اشاره به اینکه آسانسورهای نصب شده درساختمان های 25 دستگاه اجرایی استان غیراستاندارد است افزود:در استان 32 نصاب آسانسور فعالیت دارد که تنها 6 نصاب آن مجوز قانونی و رسمی دارند.

انتظام سهمگین روند ساخت و سازهای مسکونی در استان به ویژه در شهر یاسوج را ناخوشایند خواند و گفت: برای بهبود و ارتقاء کیفیت ساخت و سازها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیر استاندارد بودن 63 درصد از ساخت و سازهادرکهگیلویه وبویراحمد

غیر استاندارد بودن 63 درصد از ساخت و سازهادرکهگیلویه وبویراحمد