مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1395 ساعت 21:562016-12-14اقتصادي

مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب: فروش و واگذاری مجتمع فولاد بناب صحت ندارد


مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب گفت: موضوع فروش و واگذاری مجتمع فولاد بناب صحت نداشته و شایعه ای بیش نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بناب، بابک علیزاده شهیر در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: سهامداران شرکت واگذاری شرکت به غیر را در دستور کار نداشته و در تلاشیم با شریک نمودن بانک های معتبر نسبت به توسعه هرچه بیشتر این مجتمع اقدام کنیم.

وی سپس با ارائه گزارشی از تاریخچه تأسیس و راه اندازی این مجتمع تصریح کرد: مجتمع فولاد صنعت بناب از سال 1383 با هدف تولید انواع مقاطع فولادی در شهرک صنعتی این شهرستان تأسیس شد که با ظرفیت تولید دو میلیون و 100 هزار تن و با هدف تأمین نیازهای استان های شمال غرب کشور، استان های مرکزی و غرب کشور و نیم نگاهی هم به صدور محصولات تولیدی به کشورهای عراق و سوریه آغاز به فعالیت کرد.

مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب افزود: از آنجایی که هدف ایجاد بستر مناسب برای صادرات محصولات فولادی بود ولی اتفاقات و مسائل سیاسی منطقه ای در کشورهای همجوار باعث شد امکان صادرات میسر نشود و بحران بین المللی که گریبان گیر فولاد بود، بالطبع کشور ما نیز متأثر از این بحران بین المللی بود.

علیزاده شهیر خاطرنشان کرد: در سال 1384 کل ظرفیت تولید فولاد در کشور 18 میلیون تن بود که تنها 6 میلیون تن و یک سوم کل ظرفیت محقق شد و شرکت های بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب: فروش و واگذاری مجتمع فولاد بناب صحت ندارد

مدیرعامل مجتمع فولاد صنعت بناب: فروش و واگذاری مجتمع فولاد بناب صحت ندارد