مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آذر 1395 ساعت 00:402016-12-13اقتصادي

آغاز ساخت طرح توسعه پتروشیمی تخت جمشید + عکس


در مراسمی ، ساخت طرح توسعه واحد پی بی آر شرکت پتروشیمی تخت جمشید در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در بندر ماهشهر آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" مرکز خوزستان ، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در این مراسم گفت : تکمیل زنجیره ارزش و حذف خام فروشی را یکی از اهداف کشور است و امروزه صنعت پتروشیمی به عنوان صنعت ارزش آفرین کشور و به عنوان تنها راهکار جلوگیری از خام فروشی نفت و تولید ارزش افزوده از این ماده ی مهم است.

سید امید شهیدی نیا افزود :صنایع تکمیلی پتروشیمی که بیشترین اشتغالزایی و ارزش افزوده را تولید میکنند از دغدغه ی اصلی توسعه ی کشور می باشد.

مدیر عامل شرکت تخت جمشید با اشاره به اجرای این طرح گفت :واحد پی بی آر با سرمایه گذاری 254 میلیارد تومان و با ظرفیت سالیانه 35هزار تن است.

حمیدی با اشاره به اینکه در زمان ساخت این طرح موجب اشتغال 200 نفر و ذر زمان بهره برداری موجب اشتغالزایی برای 600 تا 700 نفر می شود افزود : تولیدات این واحد جهت تامین مواد اولیه صنایع لاستیک سازی مورد استفاده قرار می گیرد و لیسانس این واحد توسط شرکت اسپک که از سهامداران این پتروشیمی می باشد، بومی سازی گردیده است.

شرکت پتروشیمی تخت جمشید در سایت 2 منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی واقع است که پیش از این در فاز اول 50 هزار تن سی بی آر و پی بی آر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت طرح توسعه پتروشیمی تخت جمشید + عکس

آغاز ساخت طرح توسعه پتروشیمی تخت جمشید + عکس