مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1395 ساعت 15:062016-12-11سياسي

عماد افروغ در آیین افتتاح هفته پژوهش: غرق در افسانه هستیم و تصور کار علمی داریم


آنچه امروز ما گرفتار آن هستیم انواع و اقسام دوگانگی ها و نیاز به نگرش منظومه ای است؛ یک زمانی بشر از تصلب قرون وسطایی رنج می برد الان از انسان گرایی مفرط رنج می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آیین و اندیشه "، آیین افتتاحیه هفته پژوهش در پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی صبح امروز (یکشنبه 21 آذر ماه) با حضور حسینعلی قبادی رییس پژوهشگاه علوم انسانی، محمد روشن، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و عماد افروغ استاد دانشگاه برگزار شد.

* مسئله محوری مهمترین شعار پژوهشگاه است حسینعلی قبادی در اولین روز از مراسم هفته پژوهش با تبریک میلاد پُربرکت پیامبر (ص) و شادباش هفته پژوهش گفت: در سال 93 هفته پژوهش، با شعار پژوهش، منشأ پیشرفت برگزار و امسال با شعار پژوهش، جامعه و توسعه پایدار برگزار می شود تا در سال جاری، هفته پژوهش در سایه نام حضرت محمد مصطفی (ص) و شعار مسأله مندی در پژوهش آغاز شود.

وی در ادامه افزود: پیامبر گرامی اسلام نیز به همین دلیل که مسأله شناس بود از یثرب به مدینه حرکت کردند و در آن زمان و از جامعه متوحش جامعه ای آرمانی همچون مدینه و مکه را تحویل مردم دادند.

قبادی تأکید کرد: مسأله مندی در پژوهش ما نیز به منزله نورافکن عبور از ظلمت و عقب افتادگی به دنیای روشن پیشرفت و توسعه پایدار است، باید کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عماد افروغ در آیین افتتاح هفته پژوهش: غرق در افسانه هستیم و تصور کار علمی داریم

عماد افروغ در آیین افتتاح هفته پژوهش: غرق در افسانه هستیم و تصور کار علمی داریم