مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1395 ساعت 15:012016-12-11سياسي

بلوغ زودرس جنسی یک چالش جدی در جامعه امروز است


یک کارشناس مسائل خانواده موضوع بلوغ زودرس جنسی را به عنوان یک چالش جدی در جامعه امروز مطرح کرد و گفت: این موضوع که نشات گرفته از فضای باز رسانه ای و رشد فزاینده ارتباطات در فضاهای مجازی است.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، "حمید صادقیان، کارشناس مسائل خانواده در سومین همایش ویژه والدین در محل دانشگاه سجاد به نقش والدین در ازدواج موفق فرزندان اشاره کرد و گفت: ازدواج آگاهانه، بهنگام، آسان و پایدار که نوعی ایده آل از ازدواج به شمار می رود، مستلزم برداشتن چهارگام خودشناسی، شناخت اهداف، شناخت سبک های تصمیم گیری و شناخت ملاک ها است که در همه این گام ها نقش والدین هم تراز با نقش فرزندان بوده و از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی در توضیح گام های یاد شده افزود: پیش از اقدام به ازدواج، فرزندان باید به حدی از خودشناسی که شناخت اولویت ها، علایق، نیازها می باشد، رسیده باشند و در گام بعد هدف خود از ازدواج را مشخص کنند.

صادقیان ادامه داد: آنچه در قرآن کریم و روایات دینی به عنوان هدف ازدواج معرفی شده رسیدن به آرامش است؛ اما در کنار این هدف مهم اهداف دیگری همچون حفظ دین، بقای نسل، تقویت روابط اجتماعی، ارضای نیاز های جنسی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلوغ زودرس جنسی یک چالش جدی در جامعه امروز است

بلوغ زودرس جنسی یک چالش جدی در جامعه امروز است