مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1395 ساعت 14:262016-12-11فرهنگي

حقیقت اتحاد در ایران به روایت جهانگرد غربی


مستند «نگین شرق» با عنوان درخت طوبی و با موضوع زندگی شیعیان و اهل سنت استان سیستان و بلوچستان در کنار یکدیگر، دوشنبه 22 آذر به روی آنتن شبکه افق می رود.

- مستند نگین شرق با عنوان درخت طوبی و با موضوع زندگی شیعیان و اهل سنت استان سیستان و بلوچستان در کنار یکدیگر، دوشنبه 22 آذر به روی آنتن شبکه افق می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ مجموعه مستند نگین شرق درباره استان سیستان و بلوچستان، فرهنگ، اقتصاد، اجتماع و آداب و رسوم مردمان بلوچ است.

در هر قسمت، به یکی از زوایای زندگی در این استان اشاره می شود؛ بیان و نقد مسائل و مشکلاتی که بلوچ ها از شیعه و سنی با آن درگیر هستند، بخش های مختلف نگین شرق را تشکیل می دهد.

دوشنبه این هفته یکی از قسمت های نگین شرق با عنوان درخت طوبی به روی آنتن شبکه افق می رود؛ دختری مسلمان از اروپا به زاهدان می آید و در مورد زندگی مردم اهل سنت و شیعه در کنار هم و مناسبات و روابط آنها باهم تحقیق می کند.

این جهانگرد غربی در نهایت در می یابد مسئله تفرقه و تفاوت این دو مذهب، حاصل تبلیغات رسانه هاست و در این شهر مردم سنی و شیعه روابط خانوادگی و دوستی های عمیق و پایداری دارند.

نگین شرق را می توانید دوشنبه 22 آذر ساعت 20:00 از شبکه افق ببینید؛ تکرار آن هم ساعت 15:30 روز بعد به روی آنتن می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقیقت اتحاد در ایران به روایت جهانگرد غربی

حقیقت اتحاد در ایران به روایت جهانگرد غربی