مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1395 ساعت 12:562016-12-11اجتماعي

شهردار منطقه 7 خبر داد؛ اجرای طرح کمک به بازماندگان تحصیل 7 تا 17 ساله


شهردار منطقه 7 از اجرای طرح جهاد مهربانی در این منطقه خبر داد و گفت: این طرح با شعار تهران، مدرسه ای برای همه ویژه کودکان و نوجوانان 7 تا 17 ساله بازمانده از تحصیل در سطح این منطقه اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، سعید طلوعی با اعلام این مطلب افزود: این طرح با سه هدف اصلی شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل و خانواده های نیازمند ، جذب همیار در قالب نذر فرهنگی و جذب حمایت های نقدی و غیر نقدی و با ماموریت ایجاد مدل "محرومیت زدایی مردمی" به صورت مجزا اجرایی می شود .

وی هدف از اجرای این طرح را ، ایجاد انگیزه ، دستگیری از نیازمندان ، مقابله با آسیب های اجتماعی ، ارتقای روحیه جهادی و عمل به آن در گروه های داوطلب مردمی ، جلوگیری از گسترش فقر فرهنگی و علمی ، پیگیری امور اقشار آسیب دیده و آسیب پذیر و کمک به این خانواده ها برشمرد.

شهردار منطقه 7 درباره نحوه شناسایی این افراد تصریح کرد: از طریق دبیران شورایاری ها، مدیران و معتمدان محله و مساجد این افراد را شناسایی کرده ایم و گروه هایی نیز برای اطمینان از نیازمند بودن آنها به تحقیق و بررسی می پردازند و در نهایت این کمکها برای خانواده های نیازمند انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه فاز اول طرح جهاد مهربانی با عنوان آموزش کودکان و نوجوانان بازمانده از تحصیل در سه بخش، آموزش تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار منطقه 7 خبر داد؛ اجرای طرح کمک به بازماندگان تحصیل 7 تا 17 ساله

شهردار منطقه 7 خبر داد؛ اجرای طرح کمک به بازماندگان تحصیل 7 تا 17 ساله