مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1395 ساعت 11:462016-12-11حوادث

توسط پلیس فارس صورت گرفت دستگیری کلاه بردار 13 میلیارد ریالی


فردی که با ذی نفوذ معرفی کردن خود برای اخذ وام، 13 میلیارد ریال کلاه برداری و متواری شده بود، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی فارس شناسایی و پیش از خروج از کشور دستگیر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شیراز به نقل از اداره اطلاع رسانی حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، فرمانده این نیرو اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی پس از دریافت یک پرونده از کلانتری زند شیراز مبنی بر وقوع کلاه برداری، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سردار احمدعلی گودرزی ادامه داد: مفاد پرونده حاکی از آن بود که شاکی مدعی شده فردی با ذی نفوذ معرفی کردن خود برای دریافت 160 میلیارد ریال وام، از وی طی چند مرحله 13 میلیارد ریال با عناوین مختلف دریافت و بدون انجام این کار، متواری شده است.

فرمانده انتظامی فارس افزود: نظر به حساسیت موضوع اقدامات مأموران پلیس آگاهی این استان برای شناسایی و دستگیری این کلاه بردار آغاز شد.

گودرزی گفت: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد متهم پس از ارتکاب جرم از این استان خارج و قصد خروج از کشور را دارد.

وی با اشاره به اخذ نیابت قضایی و اعزام مأموران به محل اختفا متهم، اضافه کرد: با تلاش مأموران متهم طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی این استان انتقال داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسط پلیس فارس صورت گرفت دستگیری کلاه بردار 13 میلیارد ریالی

توسط پلیس فارس صورت گرفت دستگیری کلاه بردار 13 میلیارد ریالی