مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1395 ساعت 00:262016-12-10سياسي

یادداشت کیهان توجیه نقض برجام


جماعتی که چشمشان به دست آمریکا بود و همه چیز را در آینه مذاکرات با امریکا می دیدند، بعد از چهار سال اشتباه رفتنِ مسیر و بی توجهی به هشدارهای رهبری و منتقدان دلسوز ، - اکنون برای توجیه مسیر اشتباه رفته به فرافکنی و تناقض گویی روآورده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، محمدحسین محترم طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: جماعتی که چشمشان به دست آمریکا بود و همه چیز را در آینه مذاکرات با این کشور استکباری می دیدند، بعد از چهار سال اشتباه رفتنِ مسیر و نادیده گرفتن بدعهدی های مکرر آمریکا و بی توجهی به هشدارهای رهبرمعظم انقلاب و منتقدان دلسوز ، اکنون که به نقض آشکار برجام رسیده اند، برای توجیه مسیر اشتباه رفته و خودشیفتگی و خوشبینی خود به کدخدا و فرار از پاسخگویی در محضر ملت، به فرافکنی و تناقض گویی روآورده اند.

چند مورد از این فرافکنی ها را برای شفاف سازی مرور می کنیم.

الف - یکی از این توجیهات و تناقضات خرج کردن از رهبر معظم انقلاب است که علی رغم حمایت های بزرگوارانه و صبورانه ایشان از تیم مذاکره کننده، این خود بزرگ ترین جفا به جایگاه رهبری و شخص حضرت آقاست.

سخنران مراسم روز دانشجو در دانشگاه تهران گفت ما هیچ قدمی در مورد برجام برنداشتیم مگر آن که با مقام معظم رهبری مشورت کردیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت کیهان توجیه نقض برجام

یادداشت کیهان توجیه نقض برجام