مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1395 ساعت 23:202016-12-10سياسي

امنیت منطقه با حضور نیروهای کشورهای منطقه میسر است


فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهور اسلامی ایران گفت: امنیت منطقه با حضور کشورهای منطقه میسر است و نیاز به حضور دیگران نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما امیردریادار حبیب الله سیاری در دیدار با وابستگان نظامی 28 کشور ضمن خیر مقدم به وابستگان نظامی کشور ها با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره منافع و اهمیت دریا افزود: نیروی دریایی در دوران دفاع مقدس و بعد از آن نقش موثر در برقراری امنیت دارد.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی پس از جنگ تحمیلی دستاورد بی شماری داشته گفت: متخصصان این نیرو در زمینه طراحی و ساخت شناور های تندور، ناور موشک انداز و زیر دریایی گام های موثری برداشتند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: امروز با وجود تحریم های سنگین نه تنها شناورها بازسازی شدند بلکه نیروی دریایی توانست به آب های آزاد نیز دست یابد و بستر تحکیم روابط فراهم شود.

امیردریادار سیاری گفت: با برگزاری رزمایش های دریایی قدرت دفاعی و بازدارندگی کشورمان افزایش یافته است.

در ادامه سرهنگ دوم سوادا شپانیان وابسته نظامی ارمنستان به عنوان رییس انجمن وابستگان نظامی در کشورمان با قدردانی از فرمانده نیروی دریایی با ناوگان نیروی دریایی از قدرت بالایی برخوردار است و در شرایط کنونی خاورمیانه، نیروی دریایی ایران نقش موثری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت منطقه با حضور نیروهای کشورهای منطقه میسر است

امنیت منطقه با حضور نیروهای کشورهای منطقه میسر است