مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1395 ساعت 22:062016-12-10حوادث

فرمانده انتظامی سلماس خبر داد کشف بیش از 4 کیلوگرم حشیش در سلماس


فرمانده انتظامی سلماس از کشف چهار کیلو و 300 گرم حشیش در سلماس خبر داد.

- حسین رمزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک فرد در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سلماس، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این خصوص بلافاصله پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان وارد عملیات شد، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهم شناسایی و طی عملیات غافل گیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سلماس با اشاره به میزان مواد مخدر کشف شده از مخفیگاه این فرد، ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم چهار کیلو و 300 گرم حشیش کشف و ضبط شد.

این مسؤول از دستگیری متهم خبر داد و اذعان داشت: در این راستا متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شهرستان سلماس شد.

رمزی با بیان اینکه در راستای مبارزه با مواد مخدر از تمام توان تلاش می کنیم، یادآور شد: با سوداگران مرگ در شهرستان سلماس به صورت جدی برخورد و با عوامل قاچاق نیز برخورد جدی و غیرقابل اغماضی انجام می گیرد.

فرمانده انتظامی سلماس با بیان اینکه کمیسیون مبارزه با قاچاق مواد مخدر این شهرستان نیز با جدیت هر چه تمام تر در این زمینه اقدام می کند، اعلام کرد: لازم است در این خصوص مردم نیز همکاری خوبی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی سلماس خبر داد کشف بیش از 4 کیلوگرم حشیش در سلماس

فرمانده انتظامی سلماس خبر داد کشف بیش از 4 کیلوگرم حشیش در سلماس