مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1395 ساعت 20:412016-12-10حوادث

فرمانده انتظامی ماکو خبر داد کشف 1800 لیتر سوخت قاچاق در ماکو


فرمانده انتظامی ماکو از کشف یک هزار و 800 لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

- محمد احمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مواد سوختی در ماکو، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در این راستا دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ماکو وارد کار شده و با کسب مجوز قضایی مکان مورد نظر را که گزارش شده بود، مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی ماکو ادامه داد: در بازرسی از محل، یک هزار و 800 لیتر سوخت قاچاق در ماکو کشف و ضبط شد که این میزان سوخت از نوع نفت سفید بود که برای خروج از کشور دپو شده بودند.

این مسؤول از دستگیری متهم در این خصوص خبر داد و اذعان داشت: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی شهرستان ماکو شد.

احمدی با بیان اینکه با قاچاق کالا و ارز در این شهرستان به صورت جدی مبارزه می شود، ادامه داد: لازم است مردم نیز در این زمینه بیش از پیش همکاری داشته و در صورت مشاهده بار قاچاق، موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی ماکو با بیان اینکه قاچاق ضربه جبران ناپذیری بر پیکره اقتصادی وارد می کند، اعلام کرد: نباید اجازه داد افرادی سودجو نسبت به سوء استفاده از موقعیت مرزی این شهرستان اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی ماکو خبر داد کشف 1800 لیتر سوخت قاچاق در ماکو

فرمانده انتظامی ماکو خبر داد کشف 1800 لیتر سوخت قاچاق در ماکو