مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1395 ساعت 17:312016-12-10سياسي

تشکل های دانشجویی با رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) دیدار کردند


جلسه نمایندگان اتحادیه ها و تشکل های دانشجویی کشور با رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه "، جلسه نمایندگان اتحادیه ها و تشکل های دانشجویی کشور با مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار شد.

در این دیدار که پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار دانشجویان مبنی بر دیدار و حضور مسئولان کشور در بین دانشجویان انجام شد نمایندگان تشکل های دانشجویی به گفت وگوی آزاد و پرسش و پاسخ با مخبر پرداختند.

در این جلسه که سه ساعت به طول انجامید عرب از جامعه اسلامی دانشجویان، مظاهری از اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل، قائد شرف از دفتر تحکیم وحدت و رییسی و سردارآبادی از جنبش عدالت خواه دانشجویی به نمایندگی از تشکل های حاضر سخنرانی کردند.

داشتن پیوست فرهنگی برای تمام طرح های بنیاد برکت به ویژه مدارس بنیاد و استمرار توجه به این مدارس، ضرورت توجه به موسسات دانش بنیان، ضرورت توجه بیشتر به مقوله اطلاع رسانی و افکار عمومی، استفاده از نیروها و مدیران جوان، مومن و انقلابی، ضرورت هدف گذاری مهاجرت معکوس در مناطق محروم، اهمیت هم افزایی نهادهای خدمت کننده در حوزه مناطق محروم و مستضعفین، اهمیت مجموعه های مردمی و دانشجویی در کمک به محرومان از جمله محورهای مهم سخنان دانشجویان در این دیدار بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های دانشجویی با رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) دیدار کردند

تشکل های دانشجویی با رییس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) دیدار کردند