مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1395 ساعت 17:262016-12-10دانش

شاهد عملکردهایی از مسئولان در جهت حذف گفتمان انقلابی از بطن دانشگاه هستیم


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان گفت: شاهد عملکردهایی از مسئولان در جهت حذف گفتمان انقلابی از بطن دانشگاه و فعالیت های تشکیلاتی هستیم - اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ایین بزرگداشت روز دانشجو 16 اذر ماه با حضور معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی دکتر طه هاشمی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ازاد اسلامی کرمان حمید انصاریان و ال طه، ریاست دانشگاه همراه بود.

در این مراسم که در تالار حافظ دانشگاه ازاد اسلامی کرمان با حضور بیش از یک هزار نفر از دانشجویان همراه بود امین ارسلانی مسئول بسیج دانشجویی خاطرنشان کرد: از بدو ورود تمامی دانشجویان تنها تاریخی که درذهن آنان تداعی دارد 16 آذرماه روز دانشجوست، روز دانشجو تنها با مطالبه گری انقلابی و داشتن بیانی انقلابی در جهت نیازهای نظام اسلامیست که معنا پیدا کرد.

مسئول بسیج دانشجویی افزود: اما امروز شاهد عملکردهایی صادره از سوی برخی مسئولان در خصوص حذف این گفتمان انقلابی از بطن دانشگاه و فعالیت های تشکیلاتی در سطوح مختلف هستیم تا در فضایی آرام به جولان فضای سیاسی غیرمرتبط و پرداختن به سر و صداهای بیهوده و همسو با جریانات معاند نظام اسلامی و استفاده ابزاری ازد انشجوبان هستیم اما تشکل های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد عملکردهایی از مسئولان در جهت حذف گفتمان انقلابی از بطن دانشگاه هستیم

شاهد عملکردهایی از مسئولان در جهت حذف گفتمان انقلابی از بطن دانشگاه هستیم