مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1395 ساعت 15:112016-12-10پزشكي

گیلان نیازمند بیش از 5000 تخت بیمارستانی است/ افتتاح 2 بیمارستان تا 2 ماه دیگر


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: گیلان نیازمند 5600 تخت بیمارستانی برای ارائه خدمات بهتر به مردم و گردشگران این استان است.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شاهرخ یوسف زاده چابک موضوع سلامت را برای ارزیابی توسعه یافتگی در کشور مهم دانست و گفت: اگر کشوری بتواند به استانداردهای توسعه دست پیدا کند به هدف خود می رسد.

وی هدف از تاسیس دانشگاه علوم پزشکی را حفظ و ارتقای سلامت جامعه دانست و افزود: این مسیر تداوم دارد و ارتقای سلامت جزو اهداف مهم است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تاسیس این نهاد در استان را در سال 64 عنوان کرد و گفت: هشت دانشکده علوم پزشکی، هشت بیمارستان در رشت و 26 بیمارستان در گیلان مشغول فعالیت هستند ضمن اینکه در احداث خانه های بهداشت پیشتاز هستیم و اکنون روستاهای گیلان به لحاظ پوشش بهداشتی وضعیت مطلوبی دارند.

یوسف زاده چابک عدم تناسب تعرفه را برای مردم چالش برانگیز خواند و تصریح کرد: مراکز ارائه کننده خدمات سلامت چالش محسوب می شود و پرداخت فرانشیز در روستاها سه درصد و شهرها نیز شش درصد در طرح نظام سلامت بوده و فرسودگی بیمارستان ها یکی از مواردی محسوب می شود که در ارائه خدمات به بیماران تاثیر گذاشته و گیلان برای رسیدن به شرایط استاندارد نیازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان نیازمند بیش از 5000 تخت بیمارستانی است/ افتتاح 2 بیمارستان تا 2 ماه دیگر

گیلان نیازمند بیش از 5000 تخت بیمارستانی است/ افتتاح 2 بیمارستان تا 2 ماه دیگر