مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1395 ساعت 15:102016-12-10اجتماعي

مهیا شدن سفرهای 3روزه برای زائران عتبات


رییس سازمان حج و زیارت از فراهم شدن بسته های سفری 3، 5، 7، 10 و 14 روزه برای متقاضیان سفر به عاتبات عالیات خبر داد - و افزود: این بسته های سفری به صورت هوایی و زمینی خواهد بود و برای رضایتمندی انواع علاقمندان تدارک دیده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سعید اوحدی درباره وضعیت اعزام زائران به عتبات عالیات در سال 95 اظهار کرد: امسال با استقبال بسیار مناسبی از سوی متقاضیان سفر به عتبات مواجه بودیم و البته این مهم با برنامه ریزی لازم در حال انجام است.

وی ادامه داد: یکی از اهداف ما رسیدن تعداد زائران به یک میلیون نفر بوده که این امر در حال تحقق است و تصور می کنیم تا پایان سال 95 آمار زائران در یک سال اخیر از یک میلیون نفر عبور کند؛ البته این برنامه ریزیها به غیر از بازه زمانی اربعین بوده است.

رییس سازمان حج و زیارت عنوان کرد: در حل حاضر با توجه به برنامه ریزیهای انجام شده شاهد رشد 27 درصدی اعزام زائران عتبات عالیات هستیم چرا که در سالهای بیشترین میزان تعداد زائران در حدود 800 هزار نفر می شد اما امسال اعزامها رشد چشمگیری پیدا کرده است.

اوحدی تصریح کرد: ما برای افزایش اعزام زائران به عتبات عالیات تمهیداتی همچون افزایش ایستگاههای پروازی و بهبود وضعیت خدمات در کشور عراق را مورد توجه قرار دادیم که تا حدود زیادی این برنامه تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهیا شدن سفرهای 3روزه برای زائران عتبات

مهیا شدن سفرهای 3روزه برای زائران عتبات