مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1395 ساعت 15:012016-12-10حوادث

راننده تریلی در اتوبان پیامبر اعظم تبریز جان باخت


مسؤول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان آذربایجان شرقی گفت: تصادف ظهر امروز در اتوبان پیامبر اعظم محدوده شهرک خاوران جان راننده تریلی را گرفت.

- وحید شادی نیا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: ساعت 13:21 ظهر امروز ( 20 آذر ماه 95) طی تماس مردمی با مرکز اورژانس تبریز مبنی بر برخورد نیسان با عابر سریعا دو دستگاه آمبولانس از پایگاه های ساری زمی و رجایی شهر عازم محل شدند.

وی گفت: کارشناسان اعزامی اورژانس مرگ راننده حدود 30 ساله تریلی که در حال پنجرگیری ماشین خود در کنار اتوبان بود و پس از برخورد در دم جان باخته بود تایید کردند و دو مصدوم را پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال دادند.

شادی نیا یادآور شد: در مواقع ضروری و توقف در کنار اتوبان یا بزرگراه ها گذاشتن علائم هشدار دهنده و آگاه کننده در محل و نرسیده به خودرو در حال تعمیر نقش بسزایی در پیشگیری از حوادث پیش آمده خواهد داشت.

انتهای پیام/60002/ح10 http://fna.

ir/T1WJL8 نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راننده تریلی در اتوبان پیامبر اعظم تبریز جان باخت

راننده تریلی در اتوبان پیامبر اعظم تبریز جان باخت