مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1395 ساعت 14:462016-12-08بين الملل

شرمساری بابت چه؟!


کارشکنی این روزهای طرف غربی در برجام، غمگینی بسیار در پی دارد و خوشحالی و ذوق زدگی برخی گروه ها از نقض برجام، انسان را یاد روزهای خوشحالی برخی گروه های دیگر در روز توافق می اندازد.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو -یادداشت دانشجویی؛ کارشکنی این روزهای طرف غربی در برجام، غمگینی بسیار در پی دارد و خوشحالی و ذوق زدگی برخی گروه ها از نقض برجام، انسان را یاد روزهای خوشحالی برخی گروه های دیگر در روز توافق می اندازد.

امروز شاهد رقابتی جدید در فضای سیاسی ایالات متحده آمریکا هستیم؛ گویا این بار این اوباما است که بعد از کلینتون با ترامپ رقابت می کند؛ ولی این رقابت کمی پیچیده تر است.

امروز شاهد رقابت این دو مرد بر سر این هستیم که چه کسی موفق خواهد شد که برجام را لغو کند! رقابتی باور نکردنی برای برخی دیپلمات های کشورمان و قابل پیش بینی برای ولی مان.

در بند دوم شروط 9 گانه رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) چنین آمده است که: "در سراسر دوره 8 ساله ،وضع هرگونه تحریم در هر سطح و به هر بهانه ای (از جمله بهانه های تکراری و خودساخته تروریسم و حقوق بشر) توسط هر یک از کشورهای طرف مذاکرات، نقض برجام محسوب خواهد شد و دولت موظف است طبق بند 3 مصوبه مجلس، اقدام های لازم را انجام دهد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرمساری بابت چه؟!

شرمساری بابت چه؟!