مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1395 ساعت 14:062016-12-08سياسي

مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی: تبریز 2018 نیازمند فکرهای خلاق و نو است


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی سربلندی در تبریز 2018 را در گرو وجود فکرهای خلاق و نو عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، مرتضی آبدار در جمع دانشجویان مدیریت جهانگردی دانشگاه تبریز با اشاره به طرح تبریز 2018 اظهار داشت: باید اتفاقات جدید برای این رویداد مهم به دست شما دانشجویان این حوزه برای توسعه صنعت گردشگری استان رقم بخورد.

وی در ادامه گفت: دانشجویان جهانگردی و گردشگری باید به سمتی حرکت کنند که آموخته های خود را به صورت علمی در ساختار اجرایی پیاده سازی کنند.

آبدار گفت: نیاز حال حاضر استان و به خصوص تبریز گذر از رفتارهای سنتی به سوی استانداردها برای تحقق توسعه گردشگری است که این امر حضور فعال فکرهای خلاق و نو را می طلبد.

وی از دانشجویان این حوزه خواست تا در عرصه گردشگری با یادگیری زبان های بین المللی در ایجاد ارتباط طبق دانش های روز، به منظور معرفی تبریز در سطح جهانی توانمندتر حرکت کنند.

آبدار گفت: طی هماهنگی های به عمل آمده با دانشگاه تبریز نیز، این دانشگاه در مسیر معرفی تبریز 2018، با برگزاری همایش ها و سمینارهای تخصصی و بین المللی حضور فعال خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی: تبریز 2018 نیازمند فکرهای خلاق و نو است

مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی: تبریز 2018 نیازمند فکرهای خلاق و نو است