مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1395 ساعت 11:162016-12-08حوادث

فرمانده انتظامی قصرقند: 15 واحد صنفی متخلف در قصرقند پلمب شد


فرمانده انتظامی قصرقند از پلمب 15 واحد صنفی متخلف به دلیل نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت مقررات طی یک هفته گذشته در این شهرستان خبر داد.

- حمید نوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قصرقند اظهار کرد: برای ارتقاء امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب، طرح نظارت و کنترل بر اصناف در شهر قصرقند طی یک هفته گذشته، توسط مأمورین اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی اجرا شد.

نوری تصریح کرد: در این زمینه مأموران از واحدهای صنفی سطح شهر بازدید، که 15 واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات پلمب شدند.

وی از صدور اخطاریه پلمب برای چند واحد صنفی دیگر خبر داد و افزود: در صورتی که این واحدها نیز در موعد مقرر به تعهدات خود عمل نکرده و قوانین و مقررات را رعایت نکنند با برخورد قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

فرمانده انتظامی قصرقند با بیان اینکه طرح های نظارت بر اماکن عمومی به صورت مستمر انجام می شود از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/3139/ت10 http://fna.

ir/RHP1QW نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی قصرقند: 15 واحد صنفی متخلف در قصرقند پلمب شد

فرمانده انتظامی قصرقند: 15 واحد صنفی متخلف در قصرقند پلمب شد