مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1395 ساعت 11:112016-12-08پزشكي

کاهش چشمگیر مرگ زودرس با ورزش دو و میدانی


قرار گرفتن ورزش در برنامه های روزانه بیماری های مختلفی هم چون فشار خون بالا، بیماری های قلبی، سکته مغزی و انواع سرطان ها را از افراد جامعه دور می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانستنی های "، انجام فعالیت های فیزیکی حتی اگر یک روز در میان باشد، تا حد زیادی از مرگ زودرس جلوگیری می کند.

بر اساس گفته های محققان سازمان بهداشت جهانی، شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد ورزش ها اگر تخصصی هم انجام نشود و به یک سری فعالیت عمومی ختم شود، هم چنان تأثیر خود بر سلامتی را می گذارد.

تحقیقات نشان داده، فعالیت فیزیکی مناسب می تواند تاثیر مهمی در پیشگیری از بروز بیماری ها، عوارض آنها و در نهایت مرگ و میر ناشی از آنها داشته باشد.

قرار گرفتن ورزش در برنامه های روزانه بیماری های مختلفی هم چون فشار خون بالا، بیماری های قلبی، سکته مغزی و انواع سرطان ها را از افراد جامعه دور می کند و احتمال ابتلا به آنها تا حد زیادی کاهش می یابد.

دانشمندان، ورزش دو را بهترین و مؤثرترین ورزش در ایجاد سلامتی و بهبود آن می دانند؛ بر اساس آمار منتشر شده دو و میدانی تا 64 درصد از بیماری ها و مرگ زودرس جلوگیری می کند.

آمارها هم چنین نشان داده، شنا 41% از بیماری های قلبی جلوگیری می کند و ورزش های دیگر مانند پیاده روی نیز در کم ترین مقدار 13 درصد از انواع بیماری ها جلوگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش چشمگیر مرگ زودرس با ورزش دو و میدانی

کاهش چشمگیر مرگ زودرس با ورزش دو و میدانی