مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1395 ساعت 14:012016-12-07سياسي

تدوین طرح ملی الگوی بهینه کشت


معاون وزیر جهاد کشاورزی با تاکید به لزوم تهیه سند ملی بهره برداری از منابع آب گفت: طرح ملی الگوی بهینه کشت در حال تدوین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، علیمراد اکبری در مراسم اختتامیه نخستین همایش ملی حقوق آب با اشاره به اینکه یکی از مهمترین چالشهای کشور، مشکل آب، کم آبی و خشکسالی است، اظهار کرد: باید به صورت منسجم و مدبرانه به مسئله آب در کشور نگاه شود و روی مدیریت صحیح آب اهتمام داشته باشیم.

معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اهتمام دولت یازدهم روی مساله آب افزود: آثار و پیامدهای ناشی از مشکلات آب در ابعاد اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در حال ظاهر شدن است و منازعات بین مناطق کشور و استانها و شهرها گویای این مسئله است.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات بالایی از منابع ارزی کشور برای مدیریت منابع آبی اختصاص یافته است، تصریح کرد: تشکیل 24 جلسه شورای عالی آب با حضور معاون اول رییس جمهور، وزرا و صاحبنظران عرصه آب نشان از عزم و اراده راسخ دولت برای عبور از بحران فعلی آب در کشور است.

اکبری خاطرنشان کرد: مدیریت منابع آب کشور از حوزه های مختلف تشکیل شده که ریاست برخی از این حوزه ها بر عهده وزیر نیرو بوده و برخی جلسات در حوزه های دیگر نیز به ریاست معاونان وزیر نیرو تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین طرح ملی الگوی بهینه کشت

تدوین طرح ملی الگوی بهینه کشت