مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1395 ساعت 14:002016-12-07ورزشي

خداکرم: نفت تیمی نیست که به راحتی ببازد


مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: فردا بازی سختی با نفت تهران داریم زیرا آنها تیمی نیستند که ببازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"، بهمن خداکرم درنشست خبری پیش از بازی تیمهای فوتبال گسترش فولاد تبریز و نفت تهران گفت: فردا با تیمی بازی داریم که بازیکنان خوب و کادر فنی قوی ای دارد و با قرار گرفتن در جایگاه سوم ثابت کردند که شرایط تیمی مناسبی دارند و مطمئنا این تیم در بازیهایی که انجام می دهد تیم سرسختی است و به راحتی بازی را نمی بازد.

وی در ادامه گفت: البته تیم ما روند رو به رشدی داشته است هر چند که در سه بازی خانگی خود شکست خوردیم و بازیکنان ما اشتباهاتی انجام دادند که امیدوار هستیم بازیکنانمان در بازیهای پیش رو دیگر دچار چنین اشتباهاتی نشوند .

خدا کرم درباره حضور تیم گسترش فولاد تبریز در جمع 8 تیم جام حذفی هم گفت: خوشحالم که به عنوان یکی از 8 تیم جام حذفی فوتبال هستیم و تمام تلاشمان را انجام می دهیم و در بازی مقابل ذوب آهن اصفهان بتوانیم این حریف را از پیش رو برداریم و در نهایت به عنوان یکی از فینالیستها به مرحله نهایی صعود کنیم .

وی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری صداو سیما مبنی بر تقویت تیم گسترش فولاد تبریز در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال هم گفت: تیم ما به احتمال فراوان و باتوجه به اینکه جای خالی برای جذب باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداکرم: نفت تیمی نیست که به راحتی ببازد

خداکرم: نفت تیمی نیست که به راحتی ببازد