مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1395 ساعت 13:112016-12-07پزشكي

2 تا 5 درصد جراحی های ستون فقرات منجر به بروز عفونت می شود


عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی، گفت: به طور معمول 2 تا 5 درصد موارد بعد از عمل جراحی ستون فقرات منجر به بروز عفونت می شود و این آمار جهانی است و تنها شامل ایران نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، دکتر گیو شریفی در آستانه برگزاری اولین کنگره ستون فقرات، اظهارداشت: برگزاری این کنگره های علمی اهمیت بسزایی در بالا بردن کیفیت خدمات و دانش همکاران دارد به گونه ای که پزشکان و جراحان اکتشافات و تجربیات خودشان را به اشتراک می گذارند و نتایج مثبت آن انتخاب و راه گشای عملکرد جامعه پزشکی خواهد بود.

این جراح مغز و اعصاب، افزود: غنی بودن این قبیل کنگره های علمی نه تنها به رشد دانش پزشکان کمک می کند بلکه منجر به کسب تجربیات بیشتر برای همکاران خواهد شد.

ضمن اینکه اهمیت زیادی در تعیین سرنوشت سلامت مردم دارد و نتایج همه اینها به مراقبت بهتر از بیمار منجر می گردد.

عضو کمیته علمی اولین کنگره ستون فقرات در ادامه گفت: با توجه به نیاز روز افزون جراحی ستون فقرات که رشد بسیار خوبی در 20 سال اخیر پیدا کرده و همچنین استفاده از وسایل و تجهیزات جدید پزشکی برای جراحی ستون فقرات، باعث شده حوزه ستون فقرات متحول گردد.

وی با اشاره به تخصص های زیادی که زمینه در ستون فقرات کاربرد دارد، تاکید کرد: همه اینها نیازمند بازآموزی دائم پزشکان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 تا 5 درصد جراحی های ستون فقرات منجر به بروز عفونت می شود

2 تا 5 درصد جراحی های ستون فقرات منجر به بروز عفونت می شود