مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1395 ساعت 12:402016-12-07اجتماعي

آغاز رزمایش ترافیکی زمستانه خراسان شمالی


اجرای این رزمایش در قالب شش تیم، 11پست ایستگاه سیار و 28تیم گشت داخل شهری تا 20 اسفند ادامه دارد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما"ی مرکز خراسان شمالی رزمایش ترافیکی زمستانی امروز 17آذرماه با استقرار گروه هایی از ادارات و دستگاه های مختلف در محورهای ارتباطی خراسان شمالی آغاز شد.

این طرح تا20اسفندماه ادامه دارد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی در نشست خبری این رزمایش گفت: طرح زمستانی با همکاری پلیس راهور، ادارات کل راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای، هواشناسی، اورژانس، شهرداری ها، جمعیت هلال احمر و سایر ارگان های مرتبط، برای ارائه مطلوب خدمات به مسافران اجرامی شود.

سرهنگ احمد قرایی از کشته شدن 35نفر در 24 سانحه رانندگی امسال و کاهش 17درصدی تصادفات در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد و گفت: بی توجهی به جلو، مهم ترین عامل تصادفات جاده ای استان بود که با اجرای طرح های ترافیکی و افزایش افزایش ایمنی در محورهای استان، برای پیشگیری از حوادث بیشتر تلاش می شود.

وی گفت: در مجموع 9 هزار و 500 نفر روز از عوامل پلیس راه در این رزمایش در قالب شش تیم و 11پست ایستگاه سیار و 28تیم گشت در داخل شهر فعالیت خواهند کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی نیز گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی درباره زمستان سرد پیش رو، لازم است دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رزمایش ترافیکی زمستانه خراسان شمالی

آغاز رزمایش ترافیکی زمستانه خراسان شمالی